Panduan Jana RM 4 Angka Sebulan Secara Part-time Dengan Bisnes Aiskrim.

Tahukah Anda? Anda boleh menjana pendapatan sampingan sehingga empat atau lima angka sebulan dengan hanya berniaga aiskrim?

Harga ebook : RM60.00

Berikut adalah pengisian-pengisian yang terkandung dalam ebook ini serta manfaat yang bakal anda perolehi setelah anda habis membaca keseluruhannya.

Bahagian Pendahuluan.

Pada bahagian ini, penulis akan cerita tentang potensi bisnes aiskrim ini dengan lebih jelas. Agar anda nampak yang model bisnes aiskrim ini memang boleh pergi jauh. Bahagian ini juga penting, agar anda nampak hala tuju bisnes anda. Ia lebih kepada mindset mencari peluang.

 

#Bab 01 | Jom Bisnes Aiskrim.

Dalam bab ini, penulis  akan ceritakan lebih terperinci tentang peluang bisnes aiskrim ni tanpa perlu tiru apa yang mat bangla, pakistan & Myanmar buat. Macam mana tu? Dalam bab itu juga diterangkan 5 keajaiban bisnes aiskrim. Di mana kelebihan ini, jarang sekali ada pada produk lain.

Anda akan garu kepala lepas tahu keajaiban ini. :) penulis akan terangkan daripada segi margin keuntungan, modal permulaan & betul ke tak perlukan kemahiran yang tinggi? Hanya yang dah tahu akan tersenyum lebar. :)

 

#Bab 02 | Menjana RM5k Sebulan Secara Part-time?.

Sejujurnya inilah konten paling mahal dalam ebook ni. Dengan tahu rahsia bab ini, anda tak perlu tebal muka bunyikan loceng sambil tunggung motor. Malu beb, kalau jiran nampak. Terserempak dengan anak sedara. Penulis  akan beritahu lubuk-nya yang sebenar dalam bab ini. Dengan tahu lubuk ini, anda boleh ‘jual’ sebanyak 1000 kon aiskrim dalam masa 2-3 jam sahaja. Best betul kalau ada ilmu ni kan. Kerja sikit, tapi lumayan.

 

#Bab 03 | Apa Persiapan Memulakan Bisnes Aiskrim?.

Lubuk dah tahu pun tak guna kalau tak tahu cara buat persiapan. Dah lah ais krim ni cepat cair. Apa peralatan yang diperlukan? Sebelum proses? Semasa kerja operasi dijalankan? Bab ini kita perlu tahu agar kita tidak kelam-kabut nanti. Semuanya ada penulis ceritakan dalam bab ini. Ada gambar. Insyaallah, mudah faham.

 

#Bab 04 | Rahsia Pemprosesan Aiskrim.

Apa resepinya? Apa bahan-bahan asasi yang diperlukan? Bagaimana nak buat ais krim di rumah anda sendiri? Bagaimana cara pemprosesannya? Anda kena belajar ilmu ni, barulah jimat. Barulah boleh dapat margin tinggi. Kalau anda ambil dekat suplier, sebenarnya suplier yang untung banyak.

Jangan risau, dalam bab ini penulis  terangkan terperinci apa bahan masakan dalam bentuk gambar. Agar anda boleh beli sendiri di kedai runcit. Siap jenama brand penulis dedahkan. Paling best dalam bab ni. Anda boleh buat aiskrim perisa anda sendiri. Yahooo…!

 

#Bab 04.1 | Carta Alir Pemprosesan Aiskrim.

Dengan carta alir ni, ia memudahkan anda nampak apa yang perlu didahulukan. Apa yang perlu dikemudiankan. Penulis faham, bila anda baca ebook lain. Kadang-kadang anda pening, nak mula mana satu dulu ni? Tapi jangan risau. Dalam ebook ini penulis sediakan carta alirnya. Demi untuk memudahkan anda faham.

 

#Bab 05 | Info Asas Tentang Aiskrim.

Dalam bab ini anda akan tahu ada berapa jenis aiskrim di Malaysia ni? Apa yang membezakan jenis-jenis aiskrim ni? Kenapa aiskrim jenis A lebih murah berbanding jenis B? Kenapa aiskrim yang kita beli dekat supermarket cepat cair?

Aiskrim yang bagaimana yang dikatakan mesra-pengguna? Ada penulis beritahu jawapannya. Agar anda tak kekok bila diajukan soalan ini satu hari nanti. :)

 

 Untuk Info Lanjut & Pembelian Sila Ke Laman Web Penulis. >> 

 

 

 

© 2016-2019 derekacreative. All Rights Reserved.